所属 |
経営学部 マネジメント総合学科 |
外部リンク |
出身大学院 【 表示 / 非表示 】
学外略歴 【 表示 / 非表示 】
-
法政大学 経営学部 非常勤講師
2025年04月 - 現在
-
城西大学 経営学部 非常勤講師
2023年04月 - 現在
-
埼玉大学 経済学部 非常勤講師
2023年04月 - 2024年03月
所属学協会 【 表示 / 非表示 】
論文 【 表示 / 非表示 】
-
When Advertisements Look Like Products:
Ryosuke Takeuchi, Jue Wang
Quarterly Journal of Marketing 44 ( 1 ) 17 - 26 2024年07月
-
広告における視覚的メタファーの設計 ― 認知的精緻化と理解に関するファジィ集合質的比較分析(fsQCA) ― 招待あり 査読あり
竹内 亮介, 王 珏
マーケティングジャーナル 42 ( 1 ) 28 - 39 2022年06月
講演・口頭発表等 【 表示 / 非表示 】
-
How Does Standing Far and Close to Advertisements Affect Consumers’ Responses to Different Advertising Appeals?
王珏
日本商業学会関東部会 2024年07月
開催年月日: 2024年07月
-
How Does Social Crowding Affect Metaverse (Shopping) Travelers’ Responses to Different Logo Design?
日本商業学会・日本広告学会 関東部会・研究報告会 2023年07月
-
How Does Standing High and Low Affect Consumers’ Responses to Different Advertising Appeals?"
日本商業学会関東部会 2022年07月