TABE Keiya

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Affiliation

Faculty of Business Administration Department of Management

Title

Assistant Professor

External Link

Degree 【 display / non-display

  • 商学修士 ( 2011.09   早稲田大学 )

Research Areas 【 display / non-display

  • Humanities & Social Sciences / Commerce

From School 【 display / non-display

  • Waseda University   Faculty of Commerce   Graduated

    2006.04 - 2009.09

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    Country:Japan

From Graduate School 【 display / non-display

  • Waseda University   Graduate School, Division of Commerce   Master's Course   Completed

    - 2011.09

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    Country:Japan

Employment Record in Research 【 display / non-display

  • Josai University   Faculty of Business Administration   Department of Management   Assistant Professor

    2017.04

External Career 【 display / non-display

  • Japan Women's University   Lecturer

    2016.09 - 2022.08

      More details

    Country:Japan

  • Waseda University   Assistant Professor

    2016.04 - 2017.03

      More details

    Country:Japan

  • Waseda University   Research Assistant

    2013.04 - 2016.03

      More details

    Country:Japan

Professional Memberships 【 display / non-display

  • 日本消費者行動研究学会

    2016.06

  • 日本商業学会

    2013.06

  • 日本広告学会

    2012.01

 

Papers 【 display / non-display

  • 情報源の認識がネイティブ広告の効果に及ぼす影響-説得知識を軸としたモデルの検討- Reviewed

    田部渓哉

    広告科学   69   1 - 22   2022.09

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    Authorship:Lead author, Corresponding author   Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)  

  • 経営学部の入学前教育に関する取り組み事例

    篠原康男, 田部渓哉

    城西大学経営紀要   18   83 - 104   2022.03

     More details

  • インターネット利用の現状とネイティブ広告の認識に関する考察 Reviewed

    城西大学大学院経営学研究科紀要   14&15 ( 1 )   27 - 43   2019.09

     More details

    Authorship:Lead author   Language:Japanese   Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution)   Publisher:城西大学経営学部  

  • ECサイト利用者の知覚価値によるロイヤルティ形成 : ウェブサイトへの満足の媒介効果に焦点を合わせて Reviewed

    田部渓哉

    城西大学経営紀要   14   63 - 79   2018.03

     More details

    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)   Publisher:城西大学経営学部  

  • パーソナル化の知覚がモバイルアプリの利用行動に与える影響 Reviewed

    田部渓哉

    消費者行動研究   23 ( 1 )   23 - 46   2016.10

     More details

    Language:Japanese   Publishing type:Research paper (scientific journal)   Publisher:日本消費初校同研究学会  

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Books and Other Publications 【 display / non-display

  • 実務家教員の理論と実践-人生100年時代の新しい「知」の教育-

    実務家教員COEプロジェクト (第13章 論文執筆の基礎)

    社会情報大学院大学出版部  2021.03 

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    Total pages:278   Responsible for pages:221-265   Language:Japanese   Book type:Textbook, survey, introduction

  • ケースで読み解く経営戦略論

    草野素雄, 上村 聖(編著)( Role: Joint author)

    八千代出版  2018.04  ( ISBN:978-4-8429-1723-8

     More details

    Language:Japanese   Book type:Textbook, survey, introduction

  • EAA Advances in Advertising Research (Vol. Ⅶ: Bridging the gap)

    Christodoulides, George, Stathopoulou, Anastasia, Eisend, Martin (Eds.)( Role: Joint author)

    Gabler Verlag  2017.11  ( ISBN:978-3-658-15220-8

     More details

    Language:English   Book type:Scholarly book

  • EAA Advances in Advertising Research (Vol. V: Extending the Boundaries of Advertising)

    Banks, Ivana Bušljeta, De Pelsmacker, Patrick, Okazaki, Shintaro (Eds.)( Role: Joint author)

    Gabler Verlag  2015.11  ( ISBN:978-3-658-08132-4

     More details

    Language:English   Book type:Scholarly book

  • レポート・論文をさらによくする「書き直し」ガイド

    佐渡島 紗織 (著), 坂本 麻裕子 (著), 大野 真澄 (著)( Role: Joint author)

    大修館書店  2015.04  ( ISBN:978-4469222449

     More details

    Language:Japanese   Book type:Textbook, survey, introduction

Presentations 【 display / non-display

  • ネイティブ広告研究の方向性:媒体比較のための理論的枠組みの探究

    田部渓哉

    日本商業学会関東部会 

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    Event date: 2022.07

    Language:Japanese   Presentation type:Oral presentation (general)  

  • WATCH THE APPS OR WATCHED BY THE APPS: USER ACCEPTANCE OF MOBILE APPS WITH PERSONAL DATA COLLECTION International conference

     More details

    Event date: 2015.07

    Language:English   Presentation type:Oral presentation (general)  

  • 消費者のロイヤルティプログラム活用実態に関するインタビュー調査

    田部渓哉深澤琢也,広瀬盛一

    日本商業学会第65回全国大会 

     More details

    Event date: 2015.05

    Language:Japanese   Presentation type:Oral presentation (general)  

  • O2Oにおける広告コミュニケーションの機能と役割

    広瀬盛一,田部渓哉,峯尾圭

    日本広告学会第45回全国大会 

     More details

    Event date: 2014.12

    Language:Japanese   Presentation type:Oral presentation (general)  

  • How utilitarian and hedonic benefits generate coupon usage: multi-group comparison with consumer activism International conference

     More details

    Event date: 2014.07

    Language:English   Presentation type:Oral presentation (general)  

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