Affiliation |
Faculty of Business Administration Department of Management |
Title |
Assistant Professor |
External Link |
TABE Keiya
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Research Areas 【 display / non-display 】
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Humanities & Social Sciences / Commerce
From School 【 display / non-display 】
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Waseda University Faculty of Commerce Graduated
2006.04 - 2009.09
Country:Japan
From Graduate School 【 display / non-display 】
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Waseda University Graduate School, Division of Commerce Master's Course Completed
- 2011.09
Country:Japan
Employment Record in Research 【 display / non-display 】
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Josai University Faculty of Business Administration Department of Management Assistant Professor
2017.04
External Career 【 display / non-display 】
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Japan Women's University Lecturer
2016.09 - 2022.08
Country:Japan
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Waseda University Assistant Professor
2016.04 - 2017.03
Country:Japan
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Waseda University Research Assistant
2013.04 - 2016.03
Country:Japan
Professional Memberships 【 display / non-display 】
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日本消費者行動研究学会
2016.06
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日本商業学会
2013.06
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日本広告学会
2012.01
Papers 【 display / non-display 】
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情報源の認識がネイティブ広告の効果に及ぼす影響-説得知識を軸としたモデルの検討- Reviewed
田部渓哉
広告科学 69 1 - 22 2022.09
Authorship:Lead author, Corresponding author Language:Japanese Publishing type:Research paper (scientific journal)
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経営学部の入学前教育に関する取り組み事例
篠原康男, 田部渓哉
城西大学経営紀要 18 83 - 104 2022.03
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インターネット利用の現状とネイティブ広告の認識に関する考察 Reviewed
城西大学大学院経営学研究科紀要 14&15 ( 1 ) 27 - 43 2019.09
Authorship:Lead author Language:Japanese Publishing type:Research paper (bulletin of university, research institution) Publisher:城西大学経営学部
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ECサイト利用者の知覚価値によるロイヤルティ形成 : ウェブサイトへの満足の媒介効果に焦点を合わせて Reviewed
田部渓哉
城西大学経営紀要 14 63 - 79 2018.03
Language:Japanese Publishing type:Research paper (scientific journal) Publisher:城西大学経営学部
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パーソナル化の知覚がモバイルアプリの利用行動に与える影響 Reviewed
田部渓哉
消費者行動研究 23 ( 1 ) 23 - 46 2016.10
Language:Japanese Publishing type:Research paper (scientific journal) Publisher:日本消費初校同研究学会
Books and Other Publications 【 display / non-display 】
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実務家教員の理論と実践-人生100年時代の新しい「知」の教育-
実務家教員COEプロジェクト (第13章 論文執筆の基礎)
社会情報大学院大学出版部 2021.03
Total pages:278 Responsible for pages:221-265 Language:Japanese Book type:Textbook, survey, introduction
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ケースで読み解く経営戦略論
草野素雄, 上村 聖(編著)( Role: Joint author)
八千代出版 2018.04 ( ISBN:978-4-8429-1723-8 )
Language:Japanese Book type:Textbook, survey, introduction
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EAA Advances in Advertising Research (Vol. Ⅶ: Bridging the gap)
Christodoulides, George, Stathopoulou, Anastasia, Eisend, Martin (Eds.)( Role: Joint author)
Gabler Verlag 2017.11 ( ISBN:978-3-658-15220-8 )
Language:English Book type:Scholarly book
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EAA Advances in Advertising Research (Vol. V: Extending the Boundaries of Advertising)
Banks, Ivana Bušljeta, De Pelsmacker, Patrick, Okazaki, Shintaro (Eds.)( Role: Joint author)
Gabler Verlag 2015.11 ( ISBN:978-3-658-08132-4 )
Language:English Book type:Scholarly book
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レポート・論文をさらによくする「書き直し」ガイド
佐渡島 紗織 (著), 坂本 麻裕子 (著), 大野 真澄 (著)( Role: Joint author)
大修館書店 2015.04 ( ISBN:978-4469222449 )
Language:Japanese Book type:Textbook, survey, introduction
Presentations 【 display / non-display 】
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ネイティブ広告研究の方向性:媒体比較のための理論的枠組みの探究
田部渓哉
日本商業学会関東部会
Event date: 2022.07
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
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WATCH THE APPS OR WATCHED BY THE APPS: USER ACCEPTANCE OF MOBILE APPS WITH PERSONAL DATA COLLECTION International conference
Event date: 2015.07
Language:English Presentation type:Oral presentation (general)
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消費者のロイヤルティプログラム活用実態に関するインタビュー調査
田部渓哉深澤琢也,広瀬盛一
日本商業学会第65回全国大会
Event date: 2015.05
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
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O2Oにおける広告コミュニケーションの機能と役割
広瀬盛一,田部渓哉,峯尾圭
日本広告学会第45回全国大会
Event date: 2014.12
Language:Japanese Presentation type:Oral presentation (general)
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How utilitarian and hedonic benefits generate coupon usage: multi-group comparison with consumer activism International conference
Event date: 2014.07
Language:English Presentation type:Oral presentation (general)